Administrative & Operations Officer (NL)

Sluitingsdatum: 29 February 2024

Word jij enthousiast van een internationale omgeving? Woon je in de omgeving Den Haag en heb je zin om je in te zetten voor een ontwikkelingsorganisatie die duurzame oplossingen verwezenlijkt?Als administrative & operations officer zorg je voor het zorgvuldig bijhouden van de administratie en het initiëren van organisatorische projecten. Zo ben je onder andere verantwoordelijk voor het debiteuren- en crediteurenbeheer en het controleren van financiële gegevens.Als ontwikkelingsorganisatie heeft WASTE een set enthousiaste experts op het gebied van duurzame oplossingen in ontwikkelingslanden. Projecten als water, sanitaire oplossingen en afvalmanagement zijn aan de orde van de dag om het leven van duizenden mensen in vooral Azie en Afrika beter te maken. Wil je meer over het werk van WASTE weten kijk dan op waste.nl/our-work/projects/

Wat wij aan jou aanbieden:
  • Een leuke werkplek met internationale collega’s
  • Jouw salaris ligt tussen de € 2.800,- en € 3.500,- bruto per maand liggen op basis van 36 uur
  • Je ontvangt 25 vakantiedagen per jaar en 8% vakantietoeslag
  • Een werkweek van 24 uur, de inzet van de uren is in overleg
  • Er is een mogelijkheid om een aantal uren per week vanaf thuis te werken
  • Je zal werken in een internationale omgeving waar duurzaamheid dichtbij ieders hart ligt
  • Het huidige team is klein en gezellig, we kletsen tijdens de lunch niet alleen maar over afval, beloofd 😉
  • Je krijgt de kans om processen te verbeteren en admin projecten te initiëren, zelfstandigheid en pro-activiteit wordt gewaardeerd.
Jouw werkzaamheden

Jij gaat je bezighouden met boekhoudkundige, administratieve en organisatorische werkzaamheden. Je werkt nauw samen met de controller en onze boekhouder en zult schakelen op verschillende niveaus, van het MT naar het operationele team. Je bent intern een spin in het web, van officemanagement coördinatie tot planning en toezicht op onze digitale werkomgeving. Deze rol voldoet aan de volgende taken, maar is niet beperkt tot:

  • Het bieden van administratieve ondersteuning aan programma’s en projecten. Dit omvat onder andere het voorbereiden van contracten en procedures
  • Het coördineren van kantoorzaken, vergaderingen en ondersteunen bij de organisatie van interne en/of externe evenementen
  • Het ondersteunen bij de loonadministratie en salarisverwerking
  • Het verwerken van contracten, boekingen en facturen
  • Het monitoren van de interne opvolging van processen (bijvoorbeeld de urenregistratie en inkoop)
  • Het controleren van financiële mutaties, planning en control cycles
  • Het ondersteunen van collega’s in de voorbereidingen van projectreizen.
Dit zijn aspecten die passen bij jou volgende uitdaging:
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands & Engels
  • Je hebt zin om proactief aan de slag te gaan
  • Je werkt graag je werklijstjes af en leert anderen structuur in werk aan te brengen
  • Je bent detail georiënteerd, betrouwbaar en cijfermatig sterk
  • Je wordt enthousiast van verbeterprojecten
  • Je bent flexibel in het verwerken van je taken
  • Je vindt het leuk om op verschillende niveaus te communiceren, van MT tot operationele team.

Enthousiast geworden? Dan ontmoeten we je graag! Stuur dan een mailtje naar [email protected] en we nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een kopje koffie 😊